پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا

پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا

توضیحات:
فایل پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
اهمیت یک موضوع قبل از آنکه متأثر از مولفه‌های نظری باشد، نوعاً دغدغه‌های محقق می‌باشد.
از آنجایی که مدرک‌گرایی در حال به اوج رسیدن می‌باشد

و گرایشات و احساسات بی‌هویتانه در افراد در حال افزایش می‌باشد

و یأس و نومیدی در برخی دانشجویان و اساتید در حال ریشه دوانیدن می‌باشد
و…
1- کالایی شدن/کالاگرایی
مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصول‌گرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی 
به این مفهوم که صرفاً به ویژگی‌های کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه می‌گردد.

مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا می‌بینیم با مختصات و ویژگی‌هایی که در محصول است. (کالا= Product)

مفهوم سوم: فقدان مزیت‌های مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیت‌های بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمی‌دهیم.
و…

فهرست مطالب:
سوالات اساسی:
1- کالایی شدن چیست؟
2- کالایی شدن دانشگاه چیست؟
3- بازاریابی چیست؟
4- بازاریابی معناگرا چیست؟
5- معناگرایی چیست؟
6- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟

این فایل با فرمت پاورپوینت در 22 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

حتما ببینید

تم پاورپوینت پایان نامه اقتصاد

تم پاورپوینت پایان نامه اقتصاد قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان …