مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی


مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Customer Behavioral Intention: Influence of service delivery failures and service recovery in Malay restaurants عنوان فارسی: هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی چکیده:   ناتوانی در ارائه خدمات می تواند رستوران ها را از رده تجاری به شرطی خارج کند که به این مسئله توجه کافی نشود. اگر کارمندان بی اعتنا باشند، فرایند تجربه مشتری با شکست روبرو می شود و اگر منوی انتخاب شده موجود نباشد، نیز نتیجه با شکست مواجه می شود. با دانستن اینکه ناتوانی ها همیشه اتفاق می افتند، لازم است که رستوران ها برای بهبودی این موارد نامطلوب، اقدامات لازم را انجام دهند. تعداد صفحات انگلیسی: 7 تعداد صفحات فارسی: 13 سال مقاله: 2013 فرمت فایل: Pdf انگلیسی+ Word فارسی …

حتما ببینید

تاثیرطراحی فضاهای آموزشی بر فرآیند یادگیری دانش آموزان

تاثیرطراحی فضاهای آموزشی بر فرآیند یادگیری دانش آموزان پاور پوینت تاثیرطراحی فضاهای آموزشی بر فرآیند …